Subject: kontakt Hyatt Place
From: "Kullasepp, Marju \(TLLZT\)" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 10:58:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Suured tänud eilse vestluse eest.

Edastan tutvumiseks info Hyatt Place hotelli kohta – ehk saame teenustega
abiks olla

Avame 1.augustil uue ja kaasaegse hotelli Hyatt Place.

Hotell asub Rotermanni keskuse ja Kutuurikatla vahelises ärikvartalis,
kuhu on mugav ligipääs nii linnatranspordi kui ka autoga (aadress Sadama
4).

Hotellis on 165 mugavat stiilset tuba. Toahind sisaldab rikkalikku
hommikusööki, mis pakub tervislikku valikut. Hinnas on ka jõusaali
kasutus.

Restoran ZOOM pakub kohalikust toorainest valmistatud hõrke roogasid
inspireeritud laiast maailmast.

Hotellis on ka seminariruum mahutavusega 65 osalejat teatristiilis.

Siin tutvumiseks meie koduleht

Upscale hotel in Tallinn I Hyatt Place Tallinn
<https://www.hyatt.com/hyatt-place/en-US/tllzt-hyatt-place-tallinn>

Kui soovite lisainfot, vastan heameelega küsimustele.

Huvi korral olete oodatud külla hotelliga tutvuma.

Võimalusel palun jagada saadetud infot kolleegidele, kes aeg-ajalt
hotelliteenust broneerivad.

Lugupidamisega,

MARJU KULLASEPP

Corporate Sales Manager

she/her/hers

HYATT PLACE TALLINN

Sadama Street 4, Tallinn, 10111 Estonia

T +372 5696 0711   E [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

 <https://www.hyatt.com/hyatt-place/en-US/tllzt-hyatt-place-tallinn>
hyattplacetallinn.com

THINK BEFORE YOU PRINT: Please consider the environment before printing
this email.